Från Jimi.



Fick ett mejl idag av Jimi.
Så ger er denna video tillängad Kevin Och texten till.
Håller med texten, den passar in. Tack.


vi stod sida vid sida, stöttade varann
rygg mot rygg i kampen för vårt land
våra klingor var täckta av fienders blod
och vi kämpade tillsammans för att finna mod

men hugget kom från sidan och du sakta sjönk ner
du stillsamt somnade in för att aldrig vakna mer
känner smärta av att aldrig se dig igen
du var min kamp kamrat, min själsfrände, min vän

men kamrat vi kommer ses snart
vänta på mig i Valhall
kamrat, vi kommer ses snart
vi ses i Valhall

kampen får nu fortsätta utan dig
för evigt det kommer att finnas en saknad inom mig
det saknas någon vid min sida, någon att föra kampen med
det är någon som saknas i våra slutna led

men jag ska låta lågan brinna för det du trodde på
för din skull jag alltid rakryggat ska stå
i kampen för rätt, för friheten
jag ska kämpa tappert som du, min kära vän

men kamrat vi kommer ses snart
vänta på mig i Valhall
kamrat, vi kommer ses snart
vi ses i Valhall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0