<3

I miss you to much.
I really need you.
you are my angel kevin.
a angel with wondefuls wings.
we see later. <3


Saknaden är som förut, lika olidlig och jobbig. jag hoppas smärtan nångång kommer släppa, för utan dig vid min sida så orkar jag inte. Jag tänker hela tiden på dig, dagarna går, månaderna går, snart är den hemska tiden här. En vinter utan dina ord i den mörka vinter kvällen.. Kevin utan dig är allt så tomt, allt har bara blivit ett svart moln för mig. Jag försöker varje gång att hoppas att du är inne på msn, så jag kan prata ut.. Jag behöver nån just nu, du var min bästa vän, den bästa vännen kan ingen ersätta, du var en sånn trogen person, du hjälpte mig alltid ur det tråkiga, med ditt leende och ditt tålamod med din lilla kusin, en tjej som du hatade i början! haha. alla minnen all ångest, låt mig få slippa allt det dåliga, låt mig trolla tillbaka tiden ett slag, så jag får lite mer tid med dig! lite mer minnen. Du är en ängel med dom finaste vingarna nu Kevin. Vi ses snart, lova att du väntar på mig! <3



Puss & Höstkramar / N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0