älskade vän



Jag saknar dig Kevin, texten passa så bra in här idag.
Har haft en tänkar dag idag, saknar dig så mycket vännen.
Du är en ängel som spanar in så att allt bli bra.
Vet du Kevin? Skolan har inte fungerat så bra för mig, inte varit där på 2v.
det är för att saknaden har kommit mig så hårt, det är ett slags slag i bröstet.
Ångest brukar det kallas, men varför nu?
usch jag gråter så mycket nuförtiden, saknaden är så hård inon mig.
Snart Kevin, snart, vi ses snart! ta hand om Alexandra åt mig, hon behöver en sånn person som dig.
Varför ska jag fantisera? vad händer efter att en människa gått förlorat?
 jag orkarinte nu kevin, det har gått alldeles för lång tid nu, kom hem, jag väntar på dig.
Rädslan för allt är borta nu, jag har förlorat det bästa!
det var du! <3

En människa kommer till, den är här för att stanna,
men du är en av dom som inte stannade,
det kom som ett blixnedslag, precis framför mina ögon.
Må du vila i frid!!

Jag bryr mig fortfarande!!!
Jag bryr mig om dig..

God Jul ! PUSS / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0