rönnbär

Idag kevin, du ska få veta vad jag tänkte när jag såg en hel kulle full med rönnbärsträd. Jag tänkte på oss, våran lek vi hade på Finnberget hoss våran Farfar&Farmor. Vet du hur mycket som kom upp i huvudet på mig då? Jag var tvungen att hålla mig i skinet så inte tårarna skulle börja rinna. Dom där jävla rönnbären kladdade vi ihop och gjorde "mat" av.. Vi sprang runt alla klippor och lekte soldater, du tyckte vi skulle vara det.. Våra så kallade "vapen" allt som lektes uppe på bergen minns jag än idag! all lek vi hade allt skratt som gjordes.. Nejfyfan Kevin det här funkar snart inte, jag tycker världen är allt orättviss, och att en sånn fin person som du lämnat allt.. Jag saknar dig min älskade kusin, jag kommer alltid älska dig jag kommer alltid sakna dig. Kommer snart besöka din grav. Ha det bra så hörs vi snart igen.. På nått viss så tror jag du läser det här, precis som du läste min blogg. tack för alla minnen. tack för alla våra stunder, tack för allt kevin, verkligen tack för allt!! <3




Allas lilla hammarbyare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0