Minns dig.

Vi alla minns dig så som du var & så kommer det alltid vara!
Du svek oss aldrig, du var den starkaste av oss alla.
Tiden kommer aldrig läka alla sår, men hoppas på att vi möts på andra sidan.

Här kommer vara en blogg om min älskade kusin som lämnade oss den 16 April 2009, den dagen det ögonblicket glömmer jag aldrig, det värsta av allt, det var allas mardröm. Du efterlämnade dig en underbar dotter! och vi kommer alltid att minnas dig. Jag ska alltid se upp till stjärnorna och tänka att du är där någonstans, tomheten går inte att beskrivas.  Här kommer det mestadels läggas upp bilder och texter till Kevin från alla som stod han nära, dom som orkar så att säga, själv ska jag försöka uppdatera varje dag.. Och jag tänker mycket på hans älskade systrar och pappa.


Detta var allt från mig idag!
Hej då.. Kramar Nathalie Bardler.



1988 - 2009. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0