<333



Låten påminner mig om smärtan vi bär.
Att förlora nån som står en så nära, går inte att beskrivas.
Hjärtat gråter varje dag, och tårarna rinner varje kväll innan jag ska sova.
Kevin, du betyde så jävla mycket för mig! jag fattar det inte än!!
Jag vill bara att du ska komma tillbaka, så jag får ge dig alla kramar som jag mist!! och allt skratt vi missat!!
Tänker aldrig mer bada utomhus, det första doppet skulle jag tagit med dig! det kommer inte ske, inte utan dig!
Telefonnumret finns kvar i telefonen, och så ska det alltid vara, vill försäkra mig om att du svarar!!
ALLT ÄR SAKNAT KEVIN!!!
 tiden kommer aldrig läka mina sår, aldrig. nångång när jag får barn, ska jag berätta om dig & våra äventyr!
Jag kommer aldrig svika dig, du svek aldrig mig.
Vi möts snart kevin, den tiden den kommer den också. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0