<3

Kevin, det var DU som fick mig att börja lyssna på denna låten. Du berättade att det var en av dina favoriter, det var iochför sig två år sen kanske? ja i vilket fall som helst så hittade jag bilder på oss som små, jag fick tårarna börja rinna igen. Jag orkar inte med den tunga smärtan längre. Snart är sommaren över och jag har inte fått träffa dig på över ett helt jävla år!! I sommar skulle vi ha träffats, vi skulle ha hängt ihop en vecka eller två.. Men fick inte uppelva en sista sommar med dig.. Jag får spola tillbaka den tiden då det var sommar.. Då vi hade så jävla kul! Jag ska köpa en Video för att kolla igenom videobandet som spelades in på oss 2004! jag ska försöka få över den på en DVD.. Jag kommer snart och besöker din grav Kevin. Jag ska bara orka! orken finns men det är mycket tid.. Jag är så glad att jag fick så fina år med dig! Du var min aldra bästa vän Kevin! jag orkar inte med smärtan!  KOM HEM!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0